1. Introdución

Nome Expiración Función Tipo
wordpress_logged_in_* persistente Garda os usuarios logueados Funcional
wordpress_sec_* 15 días Garda detalles da conta, protección contra hackers Funcional
wp-settings-* persistente Garda preferencias de usuario Funcional
wp-settings-time-* 1 ano Garda preferencias de usuario Funcional
_icl_current_language sesión Garda preferencias do idioma Funcional
_icl_current_admin_language_* sesión Garda preferencias do idioma no administrador Funcional

5. Consentimento

6. Os seus dereitos con respecto aos datos persoais

Ten os seguintes dereitos con respecto aos seus datos persoais:

• Ten dereito a saber por que son necesarios os seus datos persoais, que vai pasar e canto tempo se conservarán.
  • Dereito de acceso: ten dereito a acceder aos seus datos persoais que coñecemos.
  • Dereito á rectificación: ten dereito a complementar, corrixir, eliminar ou bloquear os seus datos persoais sempre que o desexe.
  • Se nos das o teu consentimento para procesar os teus datos, tes dereito a revogar ese consentimento e a que se eliminen os teus datos persoais.
  • Dereito a transferir os seus datos: ten dereito a solicitar todos os seus datos persoais ao controlador e transferilos na súa totalidade a outro controlador.
  • Dereito de oposición: pode opoñerse ao tratamento dos seus datos. Cumprímolo, a non ser que haxa motivos xustificados para o seu tratamento.

8. Datos de contacto

FUNDACIÓN UNIVERSIDADE DE VIGO